Σφάλμα
  • Σφάλμα κατά τη φόρτωση δεδομένων ροής.

Νέα

Κάρτα ευχών …

E-mail Εκτύπωση PDF

alt.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 23 Δεκέμβριος 2014 09:15

Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων: Γιατί υπαναχώρησε ο Κ. Μητσοτάκης

E-mail Εκτύπωση PDF

Ήταν μια είδηση που την περιμέναμε. Ανακοινώθηκε όμως επισήμως χθες. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης διαβεβαίωσε τους δημάρχους ότι η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων δεν θα εφαρμοστεί, τουλάχιστον με την υποχρεωτική ποσόστωση.

Η αξιολόγηση δεν μπορούσε να εφαρμοστεί γιατί ήταν ηθικά και νομικά διάτρητη: Όχι μόνο γατί ο νόμος προεξοφλεί πως το 15% των εργαζομένων είναι κακοί στη δουλειά τους. Αλλά και γιατί αμφισβητείται η αντικειμενικότητα των ίδιων των αξιολογητών. Οι τελευταίοι ορίστηκαν με υπογραφή του οικείου Υπουργού.

Η συγκριτική αξιολόγηση θα γίνει μπούμερανγκ για το δημόσιο

Οι εμπειρογνώμονες του Διοικητικού Επιμελητηρίου προειδοποιούσαν από το καλοκαίρι πως η εφαρμογή της αξιολόγησης, χωρίς στόχους και κριτήρια πέρα από τη σύγκριση των υπαλλήλων μεταξύ τους θα υπονομεύσει την ομαδική δουλειά και θα οδηγήσει σε υποβάθμιση της ποιότητας των δημόσιων υπηρεσιών.

Διοικητικό Επιμελητήριο: «Το ανθρώπινο δυναμικό θα υπεισέλθει σε ένα καθεστώς αντιπαράθεσης και ατομικισμού διεκδικώντας την προσωπική του επιβίωση. Θα οδηγήσει σε αδιαμφισβήτητη μείωση της συνολικής αποτελεσματικότητας των δημόσιων υπηρεσιών η οποία αναμένεται να οδηγήσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα»

Η εισήγηση του Διοικητικού Επιμελητηρίου έπεσε στο κενό. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επέμεινε για μήνες ότι ο νόμος έχει ψηφιστεί και πρέπει να εφαρμοστεί. Η διαδικασία πάγωσε όμως με την απεργία της ΑΔΕΔΥ που κάλυπτε συνδικαλιστικά όσους είχαν θέσεις προϊσταμένων για να μην προχωρήσουν τον καταμερισμό των ποσοστών για την αξιολόγηση.

Το Υπουργείο Διοικητικής μεταρρύθμισης επιχείρησε να ξεπεράσει το πρόβλημα, καθαιρώντας τους προϊστάμενους των Υπουργείων και τοποθετώντας στη θέση τους αυτούς που ενέκρινε ο εκάστοτε Υπουργός.

Οι κυνικοί θα πουν ότι έγινε μία από τα ίδια. Δυστυχώς όμως αυτοί που απομακρύνθηκαν ήταν η πρώτη γενιά προϊσταμένων του δημοσίου που είχαν επιλεγεί με αντικειμενικά κριτήρια (μεταβατικές διατάξεις νόμου Ραγκούση).

Προϊστάμενοι με απόφαση Υπουργού

Η περίπτωση των γενικών διευθυντών των Υπουργείων είναι χαρακτηριστική. Οι μεγαλύτερες αυθαιρεσίες σημειώθηκαν στο ίδιο το Υπουργείο Διοικητικής μεταρρύθμισης.

Ο Δημήτρης Παπαδημητρόπουλος που είχε συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη βαθμολογία στο διαγωνισμό του 2010 καθαιρείται και υποβιβάζεται σε απλό υπάλληλο.

Στις 3 γενικές διευθύνσεις τοποθετούνται, ο Νίκος Μιχαλόπουλος, που είχε βγει τελευταίος στο διαγωνισμό του 2010, ο Ιωάννης Σπηλιωτόπουλος, που δεν συμμετείχε στο διαγωνισμό γιατί δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις και η Γεωργία Βαλατσού, που παρότι πληρούσε τα κριτήρια (υποτίθεται πως) ελέγχεται πειθαρχικά, μετά από πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης και παρέμβαση εισαγγελέα, για τις «παρατυπίες» του προγράμματος Πολιτεία.

Η πειθαρχική δίωξη της κ. Βαλατσού είχε ξεκινήσει το 2007, αλλά ουδέποτε ολοκληρώθηκε. Φυσικά δεν μπορούμε να προεξοφλούμε τί θα αποφάσιζε το πειθαρχικό συμβούλιο αν η υπόθεση δεν έμπαινε στο συρτάρι. Ωστόσο το προφίλ του αποφασισμένου πολέμιου της ατιμωρησίας που έχει καλλιεργήσει για τον εαυτό του ο Κυριάκος Μητσοτάκης έρχεται σε σύγκρουση με το πάγωμα μιας υπόθεσης που αφορά ανώτατο στέλεχος του ίδιου του Υπουργείου που διοικεί.

Στο Υπουργείο Υγείας παύθηκε ο Πέτρος Γιαννουλάτος που επίσης είχε συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη βαθμολογία. Έγινε απλός υπάλληλος.

Στο Υπουργείο Πολιτισμού καθαιρέθηκε η Γενική Διευθύντρια Αρχαιοτήτων Μαρία Βλαζάκη, χωρίς να καταργηθεί ή να συγχωνευτεί η θέση της, χωρίς καν να αλλάξουν οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης. Το «πρόβλημα» ξεπεράστηκε με μία φωτογραφική τροπολογία που μπήκε τελευταία στιγμή στο νόμο για την χρηματοδότηση των πολιτικών κομμάτων και εξανάγκασε σε συνταξιοδότηση τη Μαρία Βλαζάκη. Η Μαρία Βλαζάκη έχει κάνει αίτηση θεραπείας.

«Η τροπολογία στην οποία στηρίζεται η καθαίρεση μου δεν με αφορά και γι' αυτό προσέφυγα νομικά κατά της απόφασης», λέει η Μαρία Βλαζάκη. «Η γενική Διεύθυνση αρχαιοτήτων δεν καταργήθηκε, ούτε συγχωνεύθηκε με καμία άλλη, ούτε άλλαξαν οι αρμοδιότητες της. Για να αντικατασταθώ θα έπρεπε να προκηρυχθεί η θέση και να κριθεί από το αρμόδιο ειδικό συμβούλιο, όπως συνέβη και με μένα».

Όσοι απομακρύνθηκαν είχαν συμπτωματικά διαφωνήσει με την αξιολόγηση Μητσοτάκη.

  • Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης:
Ο Δημήτρης Παπαδημητρόπουλος, πρώτος στο διαγωνισμό του 2010 έγινε από Γενικός Διευθυντής, απλός υπάλληλος.
  • Υπουργείο Υγείας:
Καθαιρέθηκε ο Πέτρος Γιαννουλάτος, πρώτος στο διαγωνισμό του 2010. Έγινε απλός υπάλληλος.
  • Υπουργείο Εργασίας:
Καθαιρέθηκε ο Βασίλης Τσιτσιόλης, που είχε αναδειχτεί σε γενικό διευθυντή με τον ίδιο διαγωνισμό και στη θέση του επιλέχθηκε ο Χαράλαμπος Βούρτσης που είχε διοριστεί αναπληρωτής με απόφαση Υπουργού.=
  • Υπουργείο Πολιτισμού:
Η Γενική Διευθύντρια Αρχαιοτήτων Μαρία Βλαζάκη καθαιρέθηκε χωρίς να συγχωνευτεί η γενική διεύθυνση, με τροπολογία που χαρακτηρίστηκε «φωτογραφική».

Οι αλλαγές αυτές έδωσαν τη χαριστική βολή στην αξιολόγηση, με την ΑΔΕΔΥ να υποστηρίζει ότι οι διορισμένοι προϊστάμενοι θα γλιτώσουν τα «δικά τους παιδιά» από το 15% των κακών υπαλλήλων. Ο πρώην υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης ζήτησε την παραίτηση Μητσοτάκη. Ακόμα και τεχνοκρατικές ενώσεις, όπως το Διοικητικό Επιμελητήριο και η Ένωση Αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, χρησιμοποίησαν σκληρή γλώσσα, μιλώντας για «κομματικό ρεσάλτο» στο δημόσιο.

Για να αντιμετωπίσει τις επικρίσεις, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε ότι ξεκινάει ο διαγωνισμός. Προκηρύχθηκαν 25 θέσεις γενικών διευθυντών (συνολικά οι προϊστάμενοι του δημοσίου ανέρχονται σε 35.000), αλλά η διαδικασία σύμφωνα με τους ειδικούς αναμένεται εξαιρετικά χρονοβόρα. Για να ολοκληρωθεί σε όλο το δημόσιο προβλέπονται 13 δευτερογενείς ρυθμίσεις και 32 νέες επιτροπές, τα μέλη των οποίων πρέπει να εκπαιδευτούν και να πιστοποιηθούν.

Δεν είναι σίγουρο πως ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης θα έχει τον πολιτικό χρόνο για να ολοκληρώσει το διαγωνισμό. Αν πάντως επισπευσθούν οι εκλογές και ο Σύριζα αναλάβει, η νέα κυβέρνηση θα βρεθεί αντιμέτωπη με δύο εξίσου προβληματικές επιλογές: 'Η να ριψοκινδυνεύσει το μπλοκάρισμα των πολιτικών της από εχθρικά διακείμενα στελέχη σε όλα τα υπουργεία του δημοσίου ή να κάνει και αυτή, μεταβατική κομματική εκκαθάριση και να βάλει τους δικούς της ανθρώπους, επεκτείνοντας τον φαύλο κύκλο του κομματικού κράτους.

Πηγή: http://www.huffingtonpost.gr/

ΑΠΕΡΓΙΑ 9 ΑΠΡΙΛΗ 2014

E-mail Εκτύπωση PDF

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

(ΠΡΩΗΝ) ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

αρ. πρωτ. : 141

Ερμούπολη : 07-04-2014

ΑΠΕΡΓΙΑ 9 ΑΠΡΙΛΗ 2014

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

Ως εδώ! Η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, καθώς καταρρέει και αποσυντίθεται δυναμώνει την επίθεσή της ενάντια στον κόσμο της εργασίας. Επιχειρούν να ισοπεδώσουν και τα τελευταία εργασιακά δικαιώματα, να εξαφανίσουν τα υπολείμματα του εργατικού δικαίου και να μετατρέψουν την ελληνική κοινωνία σε εργασιακή και οικονομική έρημο.

Αφού λεηλάτησαν μισθούς και συντάξεις, εκτίναξαν την επίσημη ανεργία στο 28% και στους νέους στο 60%, επέβαλαν απολύσεις και στο δημόσιο τομέα μόνο για ιδεολογικούς, όπως παραδέχθηκαν λόγους, στέλνοντας μήνυμα ότι η σταθερή και μόνιμη εργασία είναι βασικός τους στόχος, καταρράκωσαν το δημόσιο σύστημα υγείας και τα ασφαλιστικά ταμεία έρχονται τώρα να θεσμοθετήσουν με το επαίσχυντο πολυνομοσχέδιο-μνημόνιο μια νέα σειρά από βάρβαρα μέτρα.

Αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη μείωση των επικουρικών συντάξεων, κατάργηση τριετιών, επέκταση του σκλαβοπάζαρου της ενοικίασης των εργαζομένων, κατάργηση κοινωνικών πόρων των Ταμείων, απελευθέρωση της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές, σκανδαλώδες «ξεπούλημα» σε εξευτελιστικές τιμές των τραπεζών και των «φιλέτων» του δημοσίου (όπως το Ελληνικό). Όλα αυτά σε συνδυασμό με το Νόμο Μητσοτάκη για την «αξιολόγηση» που το μόνο που θα φέρει είναι ακόμη περισσότερες απολύσεις στο δημόσιο τομέα.

Όσον αφορά τη νησιωτικότητα που προβλέπεται και από το άρθρο 101 του Συντάγματος την έλαβαν «σοβαρά» υπόψη τους, θέτοντας σε διαθεσιμότητα τους οδηγούς των ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ στα νοσοκομεία της Σύρου και της Νάξου. Η διάλυση του δημόσιου συστήματος υγείας και η εκχώρηση του στους ιδιώτες συνεχίζεται με αμείωτη ένταση/

Απέναντι σε αυτήν την πολιτική που μετατρέπει την χώρα μας σε αποικία χρέους και χώρα ανέργων και υποαμοιβόμενων, είμαστε αποφασισμένοι να αντισταθούμε με όλες μας τις δυνάμεις. Είμαστε αποφασισμένοι να αγωνιστούμε για να πετύχουμε την ανατροπή αυτής της πολιτικής. Οι αγώνες όλων των εργαζομένων, μπορούν να ανοίξουν τον δρόμο για μια κοινωνία απαλλαγμένη από την θηλιά του χρέους και των μνημονίων, για μια κοινωνία δημοκρατική και δίκαιη, όπου θα κυριαρχούν οι ανάγκες των εργαζομένων και όχι η καταστροφική βουλιμία του κεφαλαίου.

Ενωμένοι μπορούμε να νικήσουμε, ή εμείς ή αυτοί.

Όχι στις απολύσεις και τις διαθεσιμότητες..

Να γυρίσουν στις δουλειές τους όλοι οι απολυμένοι.

Κατάργηση του Νόμου Μητσοτάκη για την «αξιολόγηση», που οδηγεί σε χιλιάδες απολύσεις

Προστασία των δημόσιων κοινωνικών αγαθών και υπηρεσιών.

Όχι στα ΣΔΙΤ και τη διάλυση των δημόσιων υπηρεσιών και την εκχώρηση των αρμοδιοτήτων τους σε ιδιώτες

Εφαρμογή του άρθρου 101 του Συντάγματος για τη νησιωτικότητα

Άμεσα μέτρα στήριξης των Ασφαλιστικών ταμείων.

Διαγραφή δανείων, κανένας πλειστηριασμός, προστασία της πρώτης κατοικίας.

Διαγραφή του χρέους

Κατάργηση των μνημονίων και των δανειακών συμβάσεων

Ανατροπή της πολιτικής των απολύσεων, της ανεργίας, της συρρίκνωσης των δημοσίων - κοινωνικών αγαθών και των ιδιωτικοποιήσεων

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΠΟΡΕΙΑ ΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 9/4 ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΙΣ 10:30πμ (ΣΥΡΟΣ) ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ Π.Ε. ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Για το Δ.Σ. του Συλλόγου

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Οδυσσέας Ευθυμίου                                       Θανάσης Δρόσος  


Νομική υποστήριξη υπαλλήλων και αιρετών δήμων και περιφερειών

E-mail Εκτύπωση PDF

Αριθ. πρωτ.: 35379/2013/17.3.2014

Νομική υποστήριξη αιρετών δήμων και περιφερειών

Αθήνα, 17 Μαρτίου 2014
Αριθ. Πρωτ.: 35379/ 2013

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 
Δ/ΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΤΑ
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΤΑ 

Ταχ. Δ/νση : Σταδίου 27 
Τ.Κ.: 10183 Αθήνα
Πληροφορίες : Κίμων Σιδηρόπουλος
e-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Τηλέφωνο : 213-1364321
FAX : 213-1364383

ΘΕΜΑ: Νομική υποστήριξη αιρετών δήμων και περιφερειών

Η νομική υποστήριξη, που εισάγεται με το άρθρο 51, του Ν. 3979/2011, των αιρετών των δήμων και των περιφερειών, ενώπιον των δικαστηρίων και των δικαστικών αρχών, όταν διώκονται ποινικώς, εξαιτίας της άσκησης των καθηκόντων τους, αποτελεί ένα δικαίωμα που συμβάλλει στην απρόσκοπτη άσκηση των καθηκόντων τους και στην προαγωγή των πρωτοβουλιών τους και λήψης αποφάσεων, που ο ρόλος τους απαιτεί.

Έως την ισχύ της ρύθμισης του άρθρου 51 του Ν. 3979/2011 (δηλαδή, έως τις 16.6.2011, ημερομηνία δημοσίευσης του υπ’ αριθμ. 138 φύλλου, Α τεύχος του 2011), με το οποίο αντικαταστάθηκε το άρθρο 244, παρ. 5, περ. στ του Ν. 3852/ 2010, οι αιρετοί της αυτοδιοίκησης δεν απολάμβαναν το δικαίωμα στη νομική αυτή υποστήριξη (βλ. υπ’ αριθμ. 104/2003 ατομική γνωμοδότηση του Νομικού συμβούλου στο Υπουργείο Εσωτερικών).

Για την ορθή εφαρμογή της ρύθμισης αυτής (άρθρο 51, Ν. 3979/ 2011) σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

I. Κείμενο ρύθμισης
Άρθρο 51, ν. 3979/ 2011, όπως ισχύει

Νομική υποστήριξη υπαλλήλων και αιρετών δήμων και περιφερειών
«Οι δήμοι και οι περιφέρειες υποχρεούνται στη νομική στήριξη των υπαλλήλων που υπηρετούν σε αυτούς, ενώπιον των δικαστηρίων ή των δικαστικών αρχών, όταν διώκονται ποινικώς για αδικήματα, που τους αποδίδονται κατά την ενάσκηση των καθηκόντων τους. Οι υπάλληλοι στερούνται της νομικής κάλυψης, στην περίπτωση που η άσκηση ποινικής δίωξης εναντίον τους αποτελεί συνέπεια καταγγελίας εκ μέρους της υπηρεσίας. Η εκπροσώπηση συντελείται από δικηγόρο του δήμου ή της περιφέρειας, μετά από αίτηση του υπαλλήλου προς τον οικείο δήμαρχο ή περιφερειάρχη, ύστερα από απόφαση της οικονομικής επιτροπής και θετική εισήγηση της Νομικής Υπηρεσίας. Σε περίπτωση που δεν υπηρετεί δικηγόρος με πάγια έμμισθη εντολή η εκπροσώπηση γίνεται από πληρεξούσιο δικηγόρο, σύμφωνα και με τις διατάξεις των άρθρων 72 και 176 του ν.3852/2010, αντίστοιχα. Οι ανωτέρω διατάξεις εφαρμόζονται και για τους αιρετούς των δήμων και των περιφερειών.» 

II. Θέματα εφαρμογής της ρύθμισης
i. πεδίο εφαρμογής

Στο πεδίο εφαρμογή της ρύθμισης αυτής εμπίπτουν οι αιρετοί των δήμων (δήμαρχος, αντιδήμαρχοι, πρόεδροι δημοτικών συμβουλίων, δημοτικοί σύμβουλοι, σύμβουλοι δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων, πρόεδροι συμβουλίων δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων και εκπρόσωποι τοπικών κοινοτήτων) και των περιφερειών (περιφερειάρχης, αντιπεριφερειάρχες- άμεσα εκλεγόμενοι και ορισμένοι με πράξη του περιφερειάρχη- και περιφερειακοί σύμβουλοι).

Οι ανωτέρω αιρετοί απολαμβάνουν τη νομική υποστήριξη των δήμων ή των περιφερειών σύμφωνα με την ανωτέρω διάταξη, εφόσον: α) έχουν ή είχαν την ιδιότητα του αιρετού δήμου ή περιφέρειας και, σωρευτικά, β) διέπραξαν το αδίκημα για το οποίο διώκοντα ποινικά, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.

ii. αντικείμενο της νομικής υποστήριξης

Οι αιρετοί της αυτοδιοίκησης απολαμβάνουν το δικαίωμα στη νομική υποστήριξή τους από τους δήμους ή τις περιφέρειας όπου έχουν εκλεγεί, μόνο στις περιπτώσεις ποινικής τους δίωξης. Δεν απολαμβάνουν, επομένως, το δικαίωμα αυτό στις περιπτώσεις αστικής ή πειθαρχικής τους δίωξης.

Επιπροσθέτως των ανωτέρω, τα διωκόμενα ποινικώς αδικήματα πρέπει να τελούν σε αιτιώδη συνάφεια με την άσκηση των καθηκόντων τους ως αιρετών, δηλαδή αφορούν πράξεις ή παραλείψεις που τελέστηκαν εντός του πλαισίου που διαγράφουν οι νόμοι και οι κανονιστικές αποφάσεις για την εφαρμογή μίας προβλεπόμενης αρμοδιότητάς τους.

Ειδικότερη περίπτωση αποτελεί η άσκηση ποινικής δίωξης κατά των αιρετών της αυτοδιοίκησης συνέπεια καταγγελίας εκ μέρους οργάνου του δήμου ή της περιφέρειας, καθώς και κατόπιν έκθεσης από αρμόδια δημόσια αρχή (Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Σώμα Επιθεωρητών- Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, κ.ά.). Εφόσον υποβληθεί καταγγελία ή πρισματική έκθεση από τα όργανα αυτά και, ακολούθως, ασκηθεί ποινική δίωξη, τότε ο διωκόμενος αιρετός δεν απολαμβάνει το δικαίωμα της νομικής υποστήριξης του άρθρου 51 του Ν. 3979/2011.

iii. διαδικασία νομικής υποστήριξης

Η εκπροσώπηση των αιρετών συντελείται από δικηγόρο του δήμου ή της περιφέρειας, μετά από α) αίτησή του προς τον οικείο δήμαρχο ή περιφερειάρχη, ύστερα από β) απόφαση της οικονομικής επιτροπής και γ) θετική εισήγηση της Νομικής Υπηρεσίας του δήμου ή της περιφέρειας.

Η νομική υπηρεσία του δήμου ή της περιφέρειας οφείλει να προβεί σε, κατ’ αρχήν, έλεγχο της δικογραφίας και να αναφέρει τους λόγους που άγουν στην νομική υποστήριξη του αιρετού.

Σε περίπτωση έκδοσης αρνητικής αιτιολογημένης εισήγησης από τη Νομική Υπηρεσία λόγω βασιμότητας άσκησης της ποινικής δίωξης, κατά την κυριαρχική της κρίση, δεν μπορεί να παρασχεθεί νομική υποστήριξη στον αιρετό.

Η εκπροσώπηση γίνεται από δικηγόρο της νομικής υπηρεσίας του δήμου ή της περιφέρειας, και σε περίπτωση που δεν υπηρετεί δικηγόρος με πάγια έμμισθη εντολή στο δήμο ή την περιφέρεια, η εκπροσώπηση γίνεται από πληρεξούσιο δικηγόρο, σύμφωνα και με τις διατάξεις των άρθρων 72 και 176 του ν.3852/2010, αντίστοιχα.

Παρακαλούμε για την κοινοποίηση της παρούσας στους δήμους και τις περιφέρειες της χωρικής σας αρμοδιότητας για ενημέρωσή τους και τήρηση των διαλαμβανομένων σε αυτή.



Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
Γιάννης Μιχελάκης

Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
Λεωνίδας Γρηγοράκος
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 04 Απρίλιος 2014 09:54

Ενημέρωση ΣΥΝΑΝΚ για αγωγές διεκδίκησης επιδομάτων που έχουν κατατεθεί

E-mail Εκτύπωση PDF

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΑΝΚ ΓΙΑ ΑΓΩΓΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ

ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ

Σε γενικές γραμμές για το επίδομα 176 ευρώ αλλά και για το επίδομα ΦΕΚ (επιδόματος της ειδικής πρόσθετης αμοιβής του άρθρου  5 του Ν. 2880/2001 και της ειδικής μηνιαίας αμοιβής των 210 ευρώ του άρθρου 12 παρ. 5 του Ν. 3074/2002) δεν υπάρχουν θετικές εξελίξεις όπως θα δείτε και από την σχετική ενημέρωση από Σπηλιόπουλο  .

 ΣΑΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΥΜΕ  ΠΙΟ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ  ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ  ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ  ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ  ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ

α)ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΓΩΝ 

β)ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΙΔΑΧ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ  ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ  ΚΑΙ

γ) ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ  ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΣΠΕΥΣΗΣ ΕΚΔΙΚΑΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΓΩΝ .

Οι αγωγές που   έχουμε   είναι οι κάτωθι ανά δικηγορικά γραφεία :

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΠΗΛΙΟΣ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ και ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΟΥΤΛΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΕΠΙΔΟΜΑ ΦΕΚ 2007

Αρ.Καταθ  409 / 20-12-2007

Αρ.Καταθ  414 / 20-12-2007

Αρ.Καταθ  430 / 20-12-2007

Και για τις τρείς δεν έχει οριστεί ακόμη δικάσιμος

ΕΠΙΔΟΜΑ 176 Ευρώ

Αρ.Καταθ  199/2006

Αρ.Καταθ  200 /2006

Και οι δύο εκδικάστηκαν στις 16-12-2013  .

Σε τελευταία επικοινωνία μας  πάλι πρόσφατα μας  είπαν ότι δεν έχει γραφεί η απόφαση την  οποία περιμένουν . Ζητήσαμε  να ενημερωθούμε  μόλις έχουν κάτι νεότερο . 

Αρ.Καταθ  91/2009

Αρ.Καταθ  92/2009

Αρ.Καταθ  91/2009

Και για αυτές τις αγωγές αναμένεται προσδιορισμός δικάσιμου .

 

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ  ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-(ΑΝΤΙΚΛΗΤΟΣ ΜΕΤΑΞΑ )

Αρ.Καταθ  124 /21-12-2006

Βγήκε θετική απόφαση πρωτόδικα να αποζημιωθούν οι υπάλληλοι που αναφερόταν σε αυτήν . ( Αρ. Απόφ 235/2011)

Για την  απόφαση αυτή η Περιφέρεια έχει ασκήσει εφεση  . ΑΔΑ: Β41Κ7ΛΞ-71Θ

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΕΡΓΗ .

Κατατέθηκε αγωγή στις 29-12-2006 για επίδομα 176 ευρώ .

Εκδόθηκε απόφαση η οποία  δεν δόθηκε  εμπρόθεσμα στον Σύλλογό μας και ενώ έθετε προθεσμία να κατατεθούν εκ νέου δικαιολογητικά από έκαστο των εναγόντων . Σημειώνουμε ότι τα δικαιολογητικά που ζητούνταν είχαν κατατεθεί από τον Σύλλογο πριν την εκδίκαση αλλά δεν κατατέθηκαν από τον Δικηγόρο  ή κατατέθηκαν λάθος .Σε ενημέρωσή μας  τότε και σε διαμαρτυρία μας  ανέφερε ότι δεν πρόκειται να πάρει λεφτά (αυτό έλειπε) και ότι δεν έχει “χαθεί” κάτι αφού θα ξαναδικαστεί.

ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ ΣΥΝΑΝΚ

 

Υλικό προς ενημέρωση αρχεία 1, 2, 3.

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 03 Φεβρουάριος 2014 22:15

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

You are here: Νέα